Veelgestelde vragen over inloggen

Veelgestelde vragen over inloggen

Als ik mijn e-mailadres invoer in het eerste scherm krijg ik een foutmelding

Je e-mailadres staat waarschijnlijk nog niet in het (nieuwe!) loginsysteem en je moet je nog registreren via de link:  "Hebt u geen account? Aanmelden" Dat geldt ook als je vroeger al eens inlogde want iedereen moet opnieuw geregistreerd worden.

 

schermafbeelding: aanmelden voor nieuwe account

Als ik mijn wachtwoord invoer, krijg ik een foutmelding

Je gaf een fout wachtwoord in. Klik op 'Wachtwoord vergeten'.

schermafbeelding: wachtwoord vergeten

Als ik een nieuwe account aanmaak, krijg ik een foutmelding

Misschien bestaat je account al. Ga daarom terug naar 'Aanmelden' en klik op de 'Wachtwoord vergeten'-link.

Je Chirogegevens worden niet gevonden

Vraag aan je leiding om je gegevens in het GAP na te kijken en om het e-mailadres waarmee je wil aanmelden op je persoonsfiche in te vullen. Is in GAP alles in orde? Dan kun je opnieuw proberen.
 

Ik heb een account bij Gmail, Hotmail, Outlook, live.com, Facebook of Instagram. Hoe kan ik dan het beste inloggen?

Via de social-knoppen kun je inloggen zonder dat je bij ons een wachtwoord moet registreren. Die externe dienst regelt dan dat je goed aangemeld wordt. 

Staat er hotmail, outlook of live.com in je e-mailadres? Gebruik dan de Microsoft-knop.

Staat er Gmail in je e-mailadres? Gebruik dan de Google-knop.

Heb je een account bij Facebook of Instagram? Gebruik dan die knoppen.

Schermafbeelding: aanmeldknoppen
Contact

Nog vragen? Geraak je er niet door?

De IT-experten van de Chiro helpen je graag verder.